believeonheart

Alla inlägg under juni 2013

Av Emilia Carlsson - 24 juni 2013 08:54

Idag är det min födelsedag och jag hoppas de kommer bli bra! Det allramest önskar är att mina syskon vore här men jag vet att de kommer inte hända för den ena är nästan i Stockholm och den andre är på öland och jobbar... men jag vet att dem alltid finns vid min sida även om jag inte kan se dem! Men snart blir det frukost och sen kommer några men de värsta är att mitt hjärta inte kan komma mer ä. Två , tre timmar sen måate han gå så de blir en ensam natti inatt mee :/ men grattis till mig själv och önskar en rolig och fortsat trevlig dag till dem som läser detta puss å kram! I

Av Emilia Carlsson - 20 juni 2013 12:14

Blä daag idag känner jag ;-)
Idag i eftermiddag blir der lövmarknaden men tommie,anton och jennifer. Sen blir det hem efter de och duscha och fixa sen krypa ner i sängen och titta lite film mysa lite ensam

Av Emilia Carlsson - 7 juni 2013 16:12

Nu blir det växjö med la familia ;-) ska blir väldigt nice äta kina mat sen och shoppa nått å ha på kompis 18 års fest imon det kommer bli vilt ;-) puss bitches

Av Emilia Carlsson - 6 juni 2013 11:10

Ledig dag idag då japp sovit hos tompan inatt då och ikväll blir det hem och spelkväll med morsan, jonny, och tompis så kommer bli mys de! ;-) men snart blir det in till stan och kolla lite och så det blir en mysig dag/kväll inatt :-)

Av Emilia Carlsson - 5 juni 2013 12:22

Ibland förstår jag mig inte på dig alls... ibland så blir allt bara fel och jag blir så förvirrad bara för allt blir som ett missförstånd... men en sak är säker som jag alltid komner förstå de är att jag älskar dig mer än allt, de finns inga ord inga stjärnor som kan förklara hur mycker jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig, du är verkligen mitt allt , jag klarar mig inte utan dig! Du är sen ända som får mig tänka posetivt och den ända som gör mig så här lycklig! Du är bara bäst och fantastiskt underbart unik och bara min!

Presentation


Believe om your heart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards