believeonheart

Alla inlägg under april 2013

Av Emilia Carlsson - 29 april 2013 13:28

Igår va jag och min älskling ute och va "barn" igen och spelade fotboll och klättrade och hade mys i solen, men sen gick vi hem för jag blide trött och så kollade vi på film och myste under täcket i sängen med lite godis! ;) och idag känner jag inte alls för skola... Vill bara åka hem och lägga mig under täcket och låssas som jag inte finns.... Glömma allt för ett tag och bara drömma mig bort till fina minen med min pojk, jag väntar bara till jag få komma och försvinna!! Men de är en stund. Till innan de händer...

Av Emilia Carlsson - 27 april 2013 20:57

Ligger hemma och kolmar på hobbit med mamma och latar mig är tjockis och inte orksr röra på mig och min pojkvän tycker jag ska börja träna vadå han tycker jag är tjockis ;) haha mys med mamma ;) så puss på er andra mys mäniskor där ute ;)

Av Emilia Carlsson - 25 april 2013 19:16

Var i Frankrike för inte så länge sen och Gud vad kul vi hade men asp vilka fina vänner man fick så klart är det Tessan somliga känns hela mitt liv och hon är som min syster och min nya fina vän steffi som jag lärde känna under resan men jag fick så klart mera vänner men dessa minnen kommer finnas kvar hos oss för alltid!! Saknar verkligen mina brudar!! Hoppas jag får se dem snart igen!! Puss på er fina vänner!! (Y) <3

Av Emilia Carlsson - 25 april 2013 09:31

Torsdag då jag och har två lektioner sen ska jag hem och sova en stund sen Blir det stan och träffa bögis ;) haha ska kolla lite i stan och bara vara :) Sen ikväll blir det plugga och kolla lite på kläder;P Men nu ska jag snart ha sista lektionen då ;) puss på er så ses vi ikväll :*****

Av Emilia Carlsson - 24 april 2013 19:29

De är onsdag typ kväll och jag sitter hemma och är sur för att min pojkvän är på sånt jävla humör att han får mig på ett piss humör och de gör mig så jävla ledsen för då verkar det inte som han vill veta av migOch de gör min ännu mera ledsen på han men jag säger att jag älskar han och Att jag vill vara vid hans sida varje sekund och aldrig lämna han och är så här skit gullig och Tbx får man "mm älskar dig puss" känner att han är lite väl sur... Men men han får skylla sig Själv när han är sån och får mig sur... Men jag älskar han och jag hoppas han vet om det...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Believe om your heart

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards